Kierownik Powiatowego Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Brwinowie poszukuje kandydata na stanowisko:
TERAPEUTY ZAJĘCIOWEGO
wymiar etatu: 1 etat
Wymagania niezbędne:
- ukończona szkoła policealna i uzyskany tytuł zawodowy terapeuty zajęciowego lub
- dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodzie terapeuty zajęciowego lub
- wykształcenie średnie medyczne w zawodzie terapeuta zajęciowy lub
- ukończone studia wyższe na kierunku lub w specjalności terapia zajęciowa lub pedagogika
- doświadczenie zawodowe w pracy z osobami z niepełnosprawnością
Wymagania dodatkowe :
- doświadczenie w prowadzeniu zajęć w pracowni komputerowej
- kreatywność
- empatia
- życzliwość
- umiejętność pracy w zespole
Główne obowiązki:
- prowadzenie wszechstronnie uaktywniających zajęć terapeutycznych;
- prowadzenie zajęć w pracowni komputerowej
- praca nad jak największym usamodzielnieniem mieszkańców w czynnościach życia codziennego;
- organizowanie terapii zgodnie z potrzebami, umiejętnościami i zainteresowaniami mieszkańców PCOM;
- efektywne organizowanie czasu wolnego mieszkańcom;
- motywowanie mieszkańców do jak największej aktywności fizycznej i psychicznej;
- prowadzenie dokumentacji prowadzonej terapii oraz opracowywanie i weryfikacja indywidualnych planów korzystania z usług centrum opiekuńczo – mieszkalnego;
- dbanie o zapewnienie materiałów niezbędnych do terapii;
- udział w zespole terapeutyczno-opiekuńczym i współpraca z pozostałym członkami zespołu;
- czuwanie nad bezpieczeństwem mieszkańców;
- utrzymywanie kontaktów z rodzinami i opiekunami mieszkańców;
- towarzyszenie i pomoc mieszkańcom w aktywności poza PCOM, np. wycieczki, spacery, imprezy integracyjne itp.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Praca w budynku Powiatowego Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Brwinowie. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, bezpośrednią i telefoniczną obsługą interesanta, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim. Budynek Powiatowego Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Brwinowie jest w znacznym zakresie dostosowany dla potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Kandydaci na ww. stanowisko powinni złożyć CV i list motywacyjny opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej przez Powiatowe Centrum Opiekuńczo-Mieszkalne w Brwinowie, zgodnie z art. 6 ust 1 lit b ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. RODO (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119.)”
Wszystkie CV bez powyższych klauzuli informacyjnych nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji prowadzonej przez Powiatowe Centrum Opiekuńczo-Mieszkalne w Brwinowie i będą usuwane z bazy administratora tj. Kierownika PCOM w Brwinowie.
KLAUZULA INFORMACYJNA dotyczącą ochrony danych osobowych znajduje się na stronie internetowej Powiatowego Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Brwinowie w zakładce Polityka prywatności.
Informacja:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze w Starostwie Powiatowym w Pruszkowie jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe;
oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji;
życiorys i list motywacyjny;
Dokumenty można składać w zamkniętej kopercie w kancelarii Starostwa Powiatowego w siedzibie Powiatowego Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Brwinowie lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres:
Starostwo Powiatowe w Pruszkowie
ul. Drzymały 30
05-800 Pruszków
z dopiskiem „Oferta pracy w PCOM.10.2024”.
Dopuszczamy również elektroniczną formę składania aplikacji na e-mail: pcom@pcom.pruszkow.pl
Dokumenty należy złożyć do dnia 29.04.2024 r.
O zachowaniu terminu składania dokumentów rekrutacyjnych decyduje data wpływu do Kancelarii Starostwa Powiatowego w Pruszkowie.
Rozpatrywane będą tylko oferty, które wpłyną do urzędu w terminie.
Zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru.
Oferty osób nie zakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone.
Przed wysłaniem aplikacji prosimy o upewnienie się, że spełnienie wymagań formalnych jednoznacznie wynika z przesłanych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 22 721 11 81.
Osoba wyłoniona w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązana jest złożyć zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego oraz przedłożyć do wglądu oryginały świadectw pracy, zaświadczeń i innych złożonych dokumentów.